Komitmen yang padu akan menyemarakkan lagi perjuangan

Kursus ICT untuk Pemimpin Instruksional Pengetua dan Guru Besar di daerah Kuala Berang telah diadakan di SK Kuala Berang pada 4 - 6 April 2011.

Ribuan terima kasih diucapkan kepada Guru Besar SK Kuala Berang, Tuan Ahmad Fuad bin Zakaria kerana telah memberi layanan mesra sepanjang kami menjalankan kursus.

Terima kasih tidak terhingga kepada semua Pengetua dan Guru Besar yang telah memberikan komitmen dalam menjayakan kursus yang diadakan. Komitmen yang padu itu akan menyemarakkan lagi perjuangan. Teruskan perjuangan...insyaallah kejayaan sentiasa menanti...

5 comments:

  1. Terima kasih kembali PN.Maimunah tunjuk ajar pn dan rakan-rakan sanggat-sangat kami hargai, satu pengalaman yang menyeronokan ketika hendak download video. mqasalahnya agak laju untuk diikuti tak sempat nak klip prosedurnya dah masuk bhg lain...kalau ada kesempatan insyaallah jumpa lagi tq..

    ReplyDelete
  2. Tahniah, tuan/puan dapat menghasilkan laman blog peringkat asas dalam tempoh +- 2 jam. Sebenarnya dengan meneroka sendiri tuan/puan akan cepat mahir. Insyaallah saya akan kongsikan membina blog peringkat lebih tinggi melalui tutorial membina blog dalam blog saya.

    ReplyDelete
  3. Salam Pn Pensyarah....diucapkan terima kasih kerana sudi menyampaikan ilmu kpd kami Guru Besar Daerah Hulu Terengganu.Berbekalkan ilmu yg diberikan kami dapat menghasilkan laman blog sendiri.Juga terima kasih kerana sudi kirim berita.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum....mohon Puan menyenaraikan beberapa buah buku yang berada dalam pasaran untuk saya membina blog di peringkat lebih tinggi.Tk.

    ReplyDelete
  5. Waalaikumsalam, berikut ialah buku untuk rujukan tuan (i) Blog Bawa Pemikiran Anda Ketengah. Aizam Hussin. Venton. (ii) Create your Own Blog 6 Easy Projects to Start Blogging Like a Pro. Tris Hussey. Pearson. Disamping itu tuan boleh layari laman-laman blog yang menyediakan tutorial. Tk.

    ReplyDelete


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Surely silence can sometimes be the most eloquent reply.